Válasszon nyelvet!

MagyarDeutsch
Címlap Hagyomány/Rendezvény Egyéb programok Nemzetközi biciklis projekt 5. állomása: Amszterdam
Nemzetközi biciklis projekt 5. állomása: Amszterdam
2013. október 22. kedd, 11:10
A repülőgépünk hétfőn 19:40-kor indult el a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről. Az úton nagyon finom szendvicset és kekszet kaptunk és körülbelül 22:30-kor érkeztünk meg az amszterdami Schiphol repülőtérre. A buszpályaudvaron megismerkedtünk a többi magyar tanulóval és tanáraikkal, majd együtt mentünk el a szállásunkig, Haarlembe, ahol egy négyágyas szobát kaptunk két másik magyar lánnyal.

Az első napon 7.00-kor keltünk, majd a reggelit követően megkaptuk biciklijeinket, amelyekkel körbekerékpároztuk Haarlemet. Közben megálltunk egy iskolánál is, ahol a tanárok egy konferencián vettek részt. Minket ezalatt elvittek egy bevásárlóközpontba ahol eltölthettünk mintegy 1,5 órát. Később visszamentünk az iskolába, ahol megnézhettük, hogy az ottani diákok mit tanulnak. Ezután ismét útra keltünk és megnéztük a "De Cruquius" múzeumot, ahonnan később visszatértünk a szállásra.

Második nap reggeli után egy külön busz jött értünk, ami elvitt minket a Zaanse Schansba. Egy tipikus holland ebédet követően Edam városába mentünk, ahol megismerkedtünk a cseh tanulókkal, barátságot kötöttünk velük és olyannyira megkedveltük egymást, hogy a mai napig tartjuk velük a kapcsolatot.

Harmadik nap a holland fővárosba, Amszterdamba vittek bennünket. Hajókáztunk a csatornákon, amit nagyon élveztünk. Ezt követően szabadon elmehettünk várost nézni. Délután a Heineken-múzeumot látogattuk meg, majd egy elegáns vacsorán vettünk részt.

Pénteken reggeli után el kellett hagynunk a szállást. Tanáraink – Kalmár Katalin tanárnő és Szabó Mátyás tanár úr – egy meglepetéssel kedveskedtek nekünk: elvittek minket az Északi-tengerhez, amiben "fürödtünk" is, annak ellenére, hogy kb. 10 fokos lehetett. Számunkra ez volt a legnagyobb élmény Hollandiában. Ezután visszautaztunk Amszterdamba, ebédeltünk, még egy kicsit várost néztünk, majd legnagyobb sajnálatunkra elindultunk a repülőtérre. A gép 22:30-kor szállt le Magyarországon, a Liszt Ferenc repülőtéren.

BYE AMSTERDAM!

Wenn Sie auf das Bild klicken, erscheinen weitere Fotos...