Válasszon nyelvet!

Címlap Hagyomány/Rendezvény Egyéb programok Kerékpáros kirándulás 2015
Kerékpáros kirándulás 2015
2015. június 18. csütörtök, 12:18
2015. június 10-én a hagyományos kerékpáros jutalomkirándulásra indult iskolánk néhány tanára és diákja. Ezen a programon azok vehetnek részt, akik április – a DNG-s bringás hónap – folyamán legalább tíz alkalommal kerékpárral jöttek iskolába.
Az iskolától eltekertünk a Kelenföldi pályaudvarra, közben feltérképeztük a kerékpárutakat, a fiúk defektet javítottak, hogy a gyakorlati tudást is használjuk.
Vonattal utaztunk Velencéig, innen kerékpárral mentünk tovább. Az tókerülés első megállója Pákozdon volt, ahol körbejártuk a Katonai Emlékparkot. Innen egy igen vadregényes, meredek, köves úton feltekertünk az ingó kövekhez. A nyári melegben ez igen kemény túra volt, de a panoráma kárpótolt mindenkit. A lefelé haladás sem volt sokkal könnyebb, de az út legalább ismerős volt.
Az utolsó megállónk Gárdonyban volt, ahol végre hűsölhettünk a vízben, s megkóstolhattuk a híres gárdonyi gyrost.
A tervezettnél jóval később értünk haza, hiszen olyan jól éreztük magunkat, hogy nehezen szántuk el magunkat a hazaútra.
Tavaly a Tisza tavat tekertük körbe, idén a Velencei tavat, már csak két tó közül választhatunk jövőre. Vajon a Fertő tó vagy a Balaton lesz az úti cél? Mert kerékpározni fogunk, az biztos.
Köszönjük Hömöstrei tanár úrnak, valamint Dézsi és Kárpáti-Simon tanárnőknek a szervezést és a kíséretet!

A képre kattintva további fotók tekinthetők meg...