Válasszon nyelvet!

MagyarDeutsch
Címlap Hagyomány/Rendezvény Gólyatábor Gólyatábori beszámolók (2013. augusztus)
Gólyatábori beszámolók (2013. augusztus)
2013. szeptember 01. vasárnap, 10:36
Örömmel állapítjuk meg ezennel, hogy az idei (2013. augusztus) tarjáni gólyatábort mindenki (tanár, gólya és béka egyaránt) sikeresen túlélte. Sőt mi több, sikerült néhány felejthetetlen élménnyel is gazdagodni. Ezekről olvashattok rövid beszámolót.

A gólyatábort mindenki nagyon várta, de akkor még nem tudtuk, hogy mi vár ránk!
Mikor mindnyájan összegyűltünk és a buszok is megjöttek, kitört az első frász, hogy ki hova üljön. A táborban a gyors eligazításon kiderült a házak beosztása, amit örömmel fogadtunk. Ezután kezdődött el a sorverseny, ahol csapatépítő-összeszoktató feladatokkal kerültünk szembe, amik igen viccesek voltak, kezdve például a vízibomba dobálással. Miután „kedves” békáink kellőképpen kifárasztottak, a hangszálainkat is kezelésbe vették; kezdődött a daltanulás több-kevesebb sikerrel. Az esti macerás elhelyezkedés után cseppet sem kíméletesen keltettek minket a reggeli tornához, ahol megismerhettük a békák „szeretetét” is!
A tánc a tűző Napon nem volt éppen kellemes. A számháborúban mindenki megmutatta, hogy mennyire harcos alkat; a csata végül is döntetlennel zárult! Innen visszaérve a táborba, a csapatok külön-külön készültek a záró estre, utána pedig 10 millió DNG-pénzzel megszületett a valaha volt harmadik legjobb eredmény a Legyen Ön is svábbogárka című vetélkedőn! Szép álmunkat „hőn szeretett” békáink hamar elcsúfították a hajnali fél kettes keltéssel és csapatversennyel, de legalább a szakadó esőnek köszönhetően elmaradt a reggeli torna! (Őszintén megvallva: egy cseppet sem bántuk!)
Másnap tíz órára érkeztek meg a tanárok, akiket közelebbről is meg tudtunk ismerni; köszönjük szépen a látogatást! Ezután egy utolsó próba következett a záró estre, majd jött a várva várt show time! Nagyon jó produkciók születtek, amiket a zsűri pontozott. Szinkronizáltunk és Beugróztunk is, ami szintén remekül sikerült, jókat nevettünk, de! a csúcs a tanárok előadása volt, amit a gólyabálon újból szívesen megnéznénk és hallgatnánk!:) Az eredményhirdetésen kiderült, hogy a fantasztikus négyes csapat nyert nagy fölénnyel; a produkciót mindjárt elő is fogjuk adni a táborvezetők kérésére. Később ajándékosztás következett, ahol mindenkinek jutott valamilyen meglepetés! Eközben pedig egy DJ béka beállt a pult mögé és kezdődött a bulizás, ami nagy sikert aratott!
Végül elérkezett az utolsó nap, még egy utolsó fárasztó tornával, még egy utolsó ének- és táncpróbával, majd az emléklapjaink kiosztása után elindultunk haza.
Mi felejthetetlen élményeket szereztünk és a jövő évi gólyáknak innen is előre üzenjük: RESZKESSETEK! :D

A képre kattintva további képek tekintehetőek meg